آموزش بازرگانی به صورت پیشرفته
نوشته شده توسط : ادمین

آموزش بازرگانی و شناخت اصول و قواعد این سیستم یکی از نیازهای اساسی ورود به این حوزه می باشد.

بازرگانی به انجام هرگونه فعالیت مبادله کالا از مرحله تولید تا رسیدن به دست مشتری گفته می شود. از همین جهت، بازرگانی هسته اصلی سرمایه داری را تشکیل می دهد.

فعالیت های بازرگانی نقش رابط برای عاملان تولید و مصرف‌کنندگان را ایفا می کند و بازرگانان ارتباط دهنده و سازنده این زنجیره می باشند از این روی آموزش بازرگانی تخصصی و پرورش بازرگانانی خبره از نیازهای اساسی کشور محسوب می گردد.

به همین دلیل کارگاه آموزش بازرگانی در وب سایت شرکت گیتی رسان کالا راه اندازی شده است. کلیه فعالیت های بازرگانی از صفر تا صد در این سایت آموزش داده می شود. با بهره گیری از آموزش بازرگانی، امور صادرات و واردات و ترخیص کالا به آسانی برای شما صورت خواهد گرفت.

بازرگانی و انواع فعالیت های آن

نیاز اولیه آموزش بازرگانی شناخت کلیت آن است. فعالیت های بازرگانی حول دو محور انجام می شود. در مرحله اول، تهیه و تولید محصولات یا ارائه خدمات گوناگون است. در مراحل بعدی کالاهای تولیدشده یا خدمات قابل ارائه به دست مصرف کنندگان می رسد. فعالیت های بازرگانی از جهت موقعیت جغرافیایی و مکانی شامل موارد زیر می شوند. 

بازرگانی داخلی

انجام فعالیت های بازرگانی درون مرزهای یک کشور، بازرگانی داخلی نام دارد. در بازرگانی داخلی، محور فعالیت های بازرگانی تامین نیاز از شریان منابع داخلی است. از همین جهت، داد و ستدها مطابق با سیستم مالی کشور انجام می شود. 

بازرگانی داخلی

 

بازرگانی خارجی
 

بازرگانی خارجی

در این بازرگانی، کلیه فعالیت ها با خارج از مرزهای یک کشور انجام می شود. هدف از بازرگانی خارجی، تامین تجهیزات موردنیاز با کیفیت مناسب و کسب سود حاصل از آن است. به علاوه، انجام بازرگانی خارجی به تامین ارز کشور نیز کمک می کند. 

 

بازرگانی منطقه ای

معاملات بازرگانی میان دو یا چند کشور در منطقه جغرافیایی صورت می گیرد. به همین دلیل به آن بازرگانی منطقه ای گفته می شود. برای مثال انجام امور صادرات و واردات تنها در منطقه آسیایی صورت گرفته و در خارج از منطقه صورت نمی‌گیرد. می توان واردات از چین را مثال خوبی برای این داستان دانست.

بازرگانی منطقه ای
 

بازرگانی و خدمات مربوط به آن

 
بازرگانی و خدمات مربوط به آن

در سیستم آموزش بازرگانی گیتی رسان کالا، خدمات مربوط به بازرگانی نیز آموزش داده می شود. خدمات بازرگانی توسط بازرگانان یا شرکت های بازرگانی انجام شده و خدمات آن ها به شرح زیر است. 

 

خدمات بارزگانی به تولیدکننده

تولیدکنندگان جهت تولید کالا یا عرضه خدمت، نیازمند ساخت مواد و وسایل هستند. پس از تامین مواد و ساخت وسایل، محصولات خود را به بازار عرضه می کنند. خرید ماشین آلات، مواد اولیه و غیره در قالب خدمات بازرگانی به تولیدکنندگان عرضه می شود. 

 

ارائه خدمات بازرگانی به مصرف کنندگان

در این روش توجه به نیازها و سلایق مشتریان، از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از بررسی نیاز مشتریان، کالای متناسب با نیاز آن ها تولید و به بازار عرضه می شود. کلیه فعالیت های بازرگانی در این روش به منظور رفع نیاز مشتریان صورت می گیرد.

 

 

خدمات بازرگانی به اقتصاد یک کشور

تمام فعالیت های بازرگانی، در خدمت سیاست های اقتصادی یک کشور انجام می شود. برای مثال با ممنوعیت واردات یک کالا، بازرگانی تصمیمات اقتصادی کشور را تقویت می کند. تمام این سه مورد، مجموعه خدمات ارائه شده از سوی بازرگانان به کشور است. 

 

واحدهای بازرگانی و انواع آن

 

تمام فعالیت های اجرایی بازرگانی توسط فرد، گروه، سازمان یا تشکیلات انجام می شود. این فعالیت ها به صورت خصوصی، دولتی یا مختلط اداره شده و هریک از آن ها واحد بازرگانی نام دارد. در ادامه برخی از واحدهای بازرگانی را معرفی می کنیم. مرکز آموزش بازرگانی گیتی رسان کالا تمام این نکات را به صورت جزئی به افراد آموزش می دهد. 

 
 

واحد بازرگانی خصوصی

این واحد توسط فرد یا افرادی با قصد همکاری با یکدیگر تشکیل می شود. سرمایه گذاری، مسئولیت، تصمیم گیری و نحوه اداره آن به عهده یک شخص خواهد بود. 

 

واحد بازرگانی دولتی
 

واحد بازرگانی دولتی

تامین سرمایه واحدهای بازرگانی دولتی به عهده دولت بوده و کارمندان دولت عوامل اجرایی آن را تشکیل می دهند. 

 

واحد بازرگانی مختلط

در این واحد، بخشی از سرمایه را دولت، و قسمت دیگر آن را بخش خصوصی تامین می کند. برای مثال، بانکی با سرمایه مشترک دولت و بهش خصوصی تاسیس می شود. 

واحد بازرگانی مختلط
 

شرکت های بازرگانی

 

شرکت های بازرگانی یا تجاری، بین دو یا چند نفر به منظور تسهیل سود به ثبت می رسد. این شرکت ها براساس فاکتورهای گوناگون در دسته بندی های متنوع قرار می گیرد. این شرکت ها در ابتدا براساس میزان مسئولیت شرکا تقسیم بندی می شوند. پس از آن براساس قانون تجارت به ۷ قسمت تقسیم شده و پرداختن به آن ها به صورت جدی صورت می گیرد. دسته بندی معاملات بازرگانی به شرح زیر است. 

 
 
  • خرید یا تحصیل هر نو مال اعم از فروش یا اجاره 
  • انجام حمل و نقل از راه خشکی، آب یا هوا 
  • تاسیس هرگونه کارخانه 
  • اجرای عملیات حراجی 
  • عملیات صرافی بانکی 
  • برپایی نمایشگاه عمومی 
  • عملیات بیمه دریایی و غیر دریایی
شرکت های بازرگانی

شرکت گیتی رسان کالا در زمینه حمل هوایی کالا فعالیت می کند. این شرکت با ارائه خدمات گوناگون نظیر آموزش بازرگانی، مشاور شما در این زمینه خواهد بود. مرکز آموزش بازرگانی GRK آماده خدمت رسانی به تجار و بازرگانان است. 

 

آموزش بازرگانی گیتی رسان کالا

 

مرکز آموزش بازرگانی گیتی رسان کالا، خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. دوره آموزش بازرگانی گیتی رسان کالا توسط مهندسان خبره صورت می گیرد. در ادامه به معرفی خدمات ارائه شده توسط GRK می پردازیم. 

 
معرفی مرکز آموزش بازرگانی گیتی رسان کالا
 
  • خرید کالا و ارسال آن به کشور مقصد 
  • تحویل کالا به درب منزل گیرنده 
  • صفر تا صد خرید کالا و ارسال آن ها به صورت هوایی 
  • ارائه خدمات سوئیچ اسناد 
  • ارائه مشاوره اختصاصی به هر فرد 
  • حمل کالا در مدت زمان کوتاه 
  • بسته بندی محصول در صورت نیاز مشتری 
  • ترخیص کالا از گمرک 
  • آموزش صفر تا صد امور بازرگانی 

ارائه هریک از خدمات فوق، توسط شرکت گیتی رسان کالا انجام می شود. در هر مرحله کارشناسان ما راهنمای شما خواهند بود. 

جمع بندی نهایی 

بازرگانی و ارائه خدمات آموزشی توسط مراکز بسیاری انجام می شود. گیتی رسان کالا یکی از آن ها بوده و تمام خدمات آموزشی و حمل و نقل کالا را انجام می دهد. با مراجعه به وب سایت GRK و صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  

منبع: شرکت حمل و نقل بین المللی گیتی کالا





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: